lördag, juli 08, 2006

KÅSERI



Som sagt var jag har nu networkat på MY SPACE,ett par dagar.Om man frågar där exempelvis Neil Young-Vill du vara min vän.-Ja,det ville han vara.Jag blev så glad,för jag beundrar honom.Samma sak sa Asta Kask de ville också vara mina vänner.(Det här med sa och internet hoppas jag ni förstår).När jag skrev i min vän Keith Richards "gästbok" var det många med mig som var bekymrade för hans fall ur kokospalmen.Väntar med förväntan om Shakira och Wycliff vill vara mina vänner.Sist men inte minst Ziggie Marley.Mycket trevligt ställe och bra musik.Hittat många intressanta musiker bland annat en reggea musiker vid namn Winston MCanuff.Han har det där lilla extra,spännande musik.Winston är också min vän,lyssna gärna på hans musik.Väntas det mer tropisk värme över sverige?
LET ME PRESENT,WINSTON MCANUFF

Inga kommentarer: