fredag, oktober 13, 2006

MIN UTSTÄLLNING för all MEDIA PÅ IMEEM


Jag har grejat en stor utställning med min konst och andras konst på IMEEM.Har alltså bjudit in till utställning.All media som Musik,popkonst,film,foto,fotokonst,poesi m.m.Tyckte det var en bra ide att samla ihop all världens konstnärer för en stor utställning,kvalitets utställning.Vill det ska bli många och god kvalitet på den.Besök den,och köp gärna i det behagliga höstrusket min konst från länkarna här.Krama familj och äkta vänner.Ha en trevlig helg det lönar sig att ha kvalitetstid för kropp och själ som sitter ihop*S*Le,gör det där lilla extra i lugn och ro.Kärlek till barn och vuxen är viktig.Men skiljer sig en aningens från varannn,visst känns det skönt,att kramas både andligt och kroppsligt.KRAM FRÅN MIG.

Click Here FOR Pepitas ART AND EXHIBIT ALL MEDIA

Inga kommentarer: