onsdag, november 29, 2006

MITT KONSTFORUM OHHHHHH


Kollade in på mitt vanliga konstforum idag.Där jag har ett par sidor konst.
Blev lite förvånad.Vuxna konstnärer avstängda för allt möjligt.
Rasism bla. så de beslöt stänga ner några dagar.Tyckte härom dan,det var som vanligt där!!!!!!!!!!!!!!!
Detta möttes jag av.........
Due to the huge eruption of message board wars over banning, blocking, censorship, racism, member attacks and numerous other controversial topics, we have decided to turn off the message board portion of our site for a few days
Så jag fortsatte läsa nät tidningar Expressen och Aftonbladet.
Vad MYSPACE näms ofta både i tidningar och Tv nu.
Här är mitt myspace

1



Går även köpa konst därifrån,och rocka sockorna av er*S*

Har ett tillförresten........köp eller lyssna på riktigt bra musik.

http://www.myspace.com/104102394

Inga kommentarer: