måndag, juni 12, 2006

Do You Remember Janos Primalskrik OOOOO


Köpte en gång i stor billighetslåda önskeboken på Överskott Arboga.Stod där som jag hittat en skatt anno 1980-kallt nån gång...Smekte pärmarna äntligen skulle jag få läsa denna kultbok,om denns fantastiske man(jag psykologi intresserad).Om Janos teorier om att det gör ont att födas-bäst vi föds om...Denna bok användes senare till ren skär humor bok,jäkla Janos..trodde du var lite mindre kvasi-intulektuell.Trodde han kunde ge en hint till ändå bättre livskvalitet .Han var väldigt stor en gång, denne terapist med sina fina titlar.Ett letande i denna kvasi psykologiska värld var nästan obligatorisk på 70-80 talet.Därför denna konst med KVASI NAMNET "JANOS PRIMALSCREAM".Livskvalitet är bra men nu förtiden är det inte genom Janos och Sådana jag hittar den.Hare Krsna(visnu krsna) på er,Var NORMALT GULLIGA MOT VARANDRA,EXPRIMENTERA INTE MED DESSA KVASI-teorier.Som min älskade psykologilärare en gång sa-när han gjort för stort och svårt prov.-Snälla magistern jag är redan klar kan jag få göra hela provet.-Don`t over do it... pepita....-VA SKA VI GENA EN FEMMA ELLER FYRA,KÅSERI

Inga kommentarer: