söndag, januari 22, 2006

"Hur orkar dom,och jag?"



Som hårt arbetande kvinna,konstnär med amerikanskt tempo.Så känner jag ibland..orkar dom ska väl jag orka.En bra vecka -gör promotion utan att ha agent,el.artdirector.
Målar 4-6 tavlor klart(med min egen style)alltid med på allt som går.
Utanför webben på webben.Utställningerbjudande i kanada,hur göra då.
För det lockar så mycket,frakta konst dit,hitta en ramare in the neighborhood,Lätt som en plätt!.
Det jag ska få,en persons utställning+tv reklam+bli med i Torontos nöjesguide...Plus att de ber om tillstånd att filma..vad säga.
Sätta upp en utställning åt två mycket olika konstnärer på min website.
Börja svensk tricksa med "prints" och bilder,som ni gillar här.
Tröck dom i Usa,för de haja klyket.
Nejdå sverige så långsamt men förstås kvalite,jag en sann patriot,å moderat så klart(men går det verkligen ihop med sittande regering,att vara dä å popartist,46 år å kvinna.??)
Härligt allt ordnat för mina konstnärer och min utställning+plus original till art.com.Söker på goggles lite om mina konstnärer,förhandsckeckar lite.
Ojdå den digniteten,dude....-Va!!!,ska jag vara med på Allposters..bäst jag kollar igen.Ringgggg telefonsamtal från Usa,I want to gratulate you
för du har blivit med i Usas Who is who och ska mottaga en plakett för dina achivements as a artist,painter.-Ska jag!, även få vara med i en bok också.
Säger den mycket euforiska Pepita och tackar för mycket.
Ladyn talade väldigt svår sydstatsdialekt,men ringer mig varje dag.

Svenskan i denna cybertid....kan ibland inte hitta ord,vid mina snabba synapskopplingar.Som utställning blir lätt exhibit,prints,fine art m.m.
Så har ni några needs en mural,motorcykel,en kär släkting,tavlan ni bara måste ha.
Ta kontakt för jag är så selfrepresented man bara kan bli,kan också kallas frihet?

Ser min "Amerikanska" kompisar utklivna från nåt hippe kollektiv el. dylikt heller dess motsats(hoppa ur garderoben,efter taget beslut).*definition Amerikansk kompis*Nån levande under webnamn,artistnamn från Indien.
Trodde härom dagen Frida Kalo levde..m.fl det är annan historia...
Tebax till mina otroliga Usa kompisar,inga sträckor är för långa,inga pengar är för få.Commissions vad som helst muraler- gitarrer-båtar,bilar....hangarer.
Så har ni nåt helsvenskt åt mig,en happening kanske,why not.
Vi kan ju göra nåt osvenskt,nåt tillsammans.

Inga kommentarer: