måndag, februari 20, 2006

VAD ÄR POPART,CULT ELLLER?


Vad och vilka är popart.Jahaooho det är ju......Andy warhol
Chuck Middlekauff
Keith Haring
Pepita Selles
Robert Rauschenberg
Roy Lichtenstein
Va.........tänka sig är jag med där Älskar Goggles TITTA SJÄLVA
Click Here For POPARTS PEPITA

Vann månaden pris hur länge som helst,men hittar ingen cache att visa.Hur många av dem lever i Dagsläget,rena Buffy när man luskar lite.Den första jag själv såg var i ett privat hem -79.Det var Marilyn Monroe av Andy Warhol.Förresten vet ni att Andy Warhol gjort en toppen låt,heller nån åt honom,who goes like this.
Andy warhol look at me...Andy warhol look at me...Refräng..Singalonginthissong.Skriv gärna om ni kan hitta denna raritet,till mig.Återkommer till detta ämne en annan gång.
************
En gång skrev jag och Mahir(SE cult förklarad Internet Icon) till varandra.Vi talade mycket om att träffas,men det blidde inte så.Då hörde det till saken att det alltid gick sensations rykten om Mahir.Tex ska Mahir och Meg Ryan gifta,tror jag det var.
Eller ska Pepita bjuda Mahir till sitt hem,när han gästar sverige....Excuse me Mahir
if you look,not impossibel.*S*Just a smile.Sånt hör till Mahir rykten,de kan vara sanna.De flesta verkar ha blivit nån sanning i.Gillar dig Mahir....I have written permission to do art of Mahir.Titta på den berömdaste,hans hemsida www.ikissyou.org/,finns en filmsnutt där också från när Tv 5/s köpings-Filip och Fredrik var där och gjorde bra Tv.De var här också i krokarna Kungsör-köping 1,5 mil emellan,de små rara människorna.Folkträngsel snart i stockholm med folk härifrån som är berömdisar.De jämförde krogarna härom veckan...Hade då inte
nån underskön supermodel med sig som Fabio,like Fabio.Mitt första woow som småflicka.

Inga kommentarer: