fredag, februari 24, 2006

PROUDLY PRESENT MY NEW GALLERY POPART TO CULT


Har startat upp ett nytt Gallery med temat popart till kult.
Tacksamt mottager förslag ,särskilt på kult anno 70-tal.Följ mitt arbete....le.
Handla går också bra.Hoppas ni gillar vad man kan få för 21 dollar+ram+och hemkörning.Kan riktigt se där rara bilarna pila omkring i usa med art.com som logga.
Där står inte barna pekar och säger -Nu kommer glassbilen mor.Utan de säger-Mamma nu kommer min ödletavla.Hör och häpna denna konstnärinna ska övergå från akryliska verk till oljeverk....spännande.Skrev jag 21 us..det ska vara 99 cent till också,påminner det om nåt typiskt svenskt.Våra fynd vi så ofta gör,bara 99.99kr tänk va,under hundralappen.Tänker ut fler kändisar(se tidigare bloggning) här i landsorten boende.Vi har Pandora visst som bor där borta du vet....Statsministern Göran..här i krokarna.Pugh föddes visst också här nånstans i närheten.Per(charta 77)Granberg,var så vänlig och ställde ut mig i våras-2005 på Ögir.Där finns alla från Ola Magnell till Peps,Laleh och har gigs där.Så kom för all del neråt för en riktig helafton där.
Ni ska väl även besöka Kaktusfestivalen som hålls i Kungsör I år.
Året var 1984(tror jag) då alla i epok med Pugh var lite ute,punken hade kommit.BLÄÄ
Då hade PUGH ett gig på ett hak här....Det slutade med en första sida,uppslag...Pepita och Pugh dansar....Pepita liksom fladdrade i sin vackra dräkt över dansgolvet när Pugh spelade och sjöng.Det blev visst lite fel där,oftast skrivs det ju om artisten.Stort fotouppslag med mig och ...lille Pugh.Om man gillade det då...Nej..nu kan man le åt det.
Har varit i kontakt med tidningen ,ville gärna ha tryckt upp det till en poster å ha över sängen.Men tyvärr kom dataåldern och de kan inte hitta just det nu..men Jag tror det ska lyckas nån gång.Jag gillar Pugh...

1 kommentar:

CV sa...

Jag trodde Pugh var gotlänning. Fast han kanske är inflyttad gotlänning?
RS
kulturbloggen.com