onsdag, mars 01, 2006

Månadens Populäraste Artist


Härligt,öppna sina vackra bruna på morgon.Äta frukost för att göra det lite mer spännande,dra ut på det lite.Innan man tittar vem som vunnit art.com/s populäraste artist Mars månad.Tittar lite sneglande innan man känner en stark lyckokänsla fortplanta sig i kroppen.Men underbart det är ju JAG.Lilla jag från lilla Kungsör.Tänka sig....Vad många fler som vet om det i andra världsdelar,men inte i Kungsör så mycket.Folk kämpar med näbbar och klor för att få sitta där på listan.Där jag är okändast som konstnär är nog i sverige,men det finns ju så många trevliga länder med trevligt folk,glad att tex kineserna hittat en väg ut.*S*
Många brukar heja på mig här i trakterna,med åren har det blivit fler.Ska inte vara orättvis varit med i ortstidningen,radio,tv.Mina placeringar där är 2004-vinnare Oktober---2005-vinnare Mars-Juni-September-December---2006-Mars månad.
TRYCK HÄR FÖR ATT SE
Det finns också ett arkiv från 2004 och framåt,bra som sjutton,lätt att överblicka.TRYCK HÄR FÖR ATT SE
KUL.
För några år sen var jag med i nåt som hette Rebellartist..skoj men det var utländska kontrakt och faxa fram och åter.Sålde några stycken på licensing,det jag sålde flest av var några runda bollar i olika färger,jag nästan skrek när jag "tillverkade".Satt i timmar med "finare" grejer men runda bollar i sånt där folk gör kommersiellt arbete i,trycker lite och drar i webspakar...Dä gillade dom.Konst är mer för mig.Sen blev jag med i grabbklubben FREELANCERS(nu svenskt)Fick lust kikade in där i går och kollade läget.For runt som en artbetsmyra för att få göra lite Rap posters osv.Men they outbid me?Ska väl dit igen,bra ställe för "kämpare"med lite tid över till freelancing.Har även skrivit lite poesi....Have a nice day♥..be creative.Var snälla mot varandra,gör någon glad.Tummen ner för photoshop och smetiga giffar.Tummen upp för paint pro shop och jpeg/s

Inga kommentarer: